مسئول بسیج رسانه استان همدان؛

برگزاری اولین دوره مسابقات ‌قرآن ویژه اهالی رسانه همدان   

مسئول بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اولین دوره مسابقات ‌قرآن کریم ویژه اهالی رسانه استان همدان در مهرماه امسال خبر داد.

برگزاری اولین دوره مسابقات ‌قرآن ویژه اهالی رسانه همدان   بهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس محرمی مسئول بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اولین دوره مسابقات ‌قرآن کریم ویژه اهالی رسانه در همدان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

وی به بخش‌های این مسابقات اشاره کرد و گفت: مسابقات در سه بخش قرائت و حفظ، مفاهیم و مقاله‌نویسی در برگزار می‌شود.

مسوول بسیج رسانه استان همدان بیان کرد: بخش قرائت و حفظ، قرائت به صورت تخصصی در بخش برادران دنبال خواهد شد و ترتیل ١٠ جزء و حفظ سوره نبأ نیز به صورت مشترک در دو بخش خواهران و برادران پیگیری می‌شود.

وی به توضیحاتی در خصوص برگزاری مسابقات در بخش مفاهیم اشاره کرد و افزود: تفسیر سوره حجرات از کتاب حجت‌الاسلام قرائتی، نامه ٣١ نهج‌البلاغه شامل وصیت حضرت علی‌(ع) به امام حسن (ع) در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

محرمی با اشاره به برگزاری مسابقات در بخش مقاله‌نویسی، تصریح کرد: مسابقات در بخش مقاله‌نویسی نیز با استخراج آیات مربوط به رسانه و اطلاع رسانی با مفاهیم و تبیین آنها در دو بخش خواهران و برادران پیگیری می‌شود.

وی مهلت ثبت نام علاقمندان به حضور در این مسابقات را تا ششم مهرماه اعلام کرد و ادامه داد: مسابقات بیستم مهرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص.ف

آغاز مسابقات قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.